کد خبر: 984605
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
شهردار اراک خبر داد
شهردار اراک گفت: ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید که از سوخت یورو ۴ استفاده می‌کنند به ناوگان مسافربری درون شهری اراک پیوست.

شهردار اراک گفت: ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید که از سوخت یورو ۴ استفاده می‌کنند به ناوگان مسافربری درون شهری اراک پیوست.

محمدکریم شفیعی شهردار اراک در جریان چند طرح شهری اراک افزود: این اتوبوس‌ها در هشت خط مسافربری شهری به مردم خدمات می‌دهند و با توجه به اینکه اراک کلانشهری آلوده است، اصلاحات در این حوزه اهمیت زیادی دارد.

وی توضیح داد: این خودروهای جمعی بزرگ بدون هیچ گونه آلایندگی زیست محیطی، و برای ارایه خدمات حمل و نقل عمومی به شهروندان به چرخه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اراک ملحق شده و جایگزین اتوبوس های فرسوده شهری می‌شوند.

شهردار اراک خاطرنشان کرد: فعالیت پنج دستگاه از این اتوبوس‌ها در خطوط سنجان و ضامنجان، چهار دستگاه در خطوط فاز ۱ و ۲دو دستگاه در کوی شهید بهشتی، یک دستگاه در مسیر کوی رضوی، ۲ دستگاه در خط دانشگاه فلق، یک دستگاه در مسیر کوی امام علی(ع)، چهار دستگاه در خطوط کوی جوادیه و یک دستگاه در کوی امیرکبیر است.
شفیعی اظهار داشت: آغاز عملیات اجرایی ایجاد فیبر نوری شهر اراک به طول ۵۰ کیلومتر نیز امروز با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستان آغاز شد.

 وی بیان کرد: این طرح به‌عنوان بزرگترین اقدام زیرساختی فناوری در همکاری مشترک با شهرداری و ایرانسل و در راستای بهبود شهر هوشمند اراک انجام می‌شود.

شفیعی  تصریح کرد:پس از بهره‌برداری از این پروژه، خدمات الکترونیکی مجموعه مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف به شهروندان فزونی می یابد تا مردم به‌راحتی عمده امور خود را در سطح شهر در حوزه مدیریت شهری به‌صورت الکترونیکی و سهل انجام دهند.

وی افزود:در کنار اتفاقات بزرگِ حوزه عمرانی که در سطح شهر در حال انجام بوده، به‌کارگیری از تکنولوژی‌های روز دنیا برای رفاه حال مردم، چشم‌انداز مهم شهرداری اراک در آینده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار